tirsdag 1. desember 2015

Adventstid

Idag er det 1.desember - og alle hjerter gleder seg.




Siden det er så koselig med gaver, og dere alle fortjener noe
ekstra hyggelig,  har vi også i år laget en slags adventskalender til dere :)

Vi vil dele ut en treffplass til en heldig vinner!

Det dere trenger å gjøre for å være med i 
trekningen er:
1. Skrive en kommentar i 
kommentarfeltet til adventsinnlegget vårt
2. M
elde dere på
3. Betale treffavgiften innen 31.desember! :) 


Vi vil annonsere vinneren 1.januar. 

Fristen for å delta er altså
fredag  31. desember kl. 24.00.
Lørdag 1. januar trekker vi den heldige vinneren.



All påmelding skal skje på mail.
Har dere betalt en av de siste dagene før trekking
send oss en mail med utskrift av innbetalingen, da den nok ikke
registreres hos oss før etter noen dager. 

Da håper vi dere er med oss i adventstiden!


Klemmer fra Camilla og Astrid

16 kommentarer:

  1. Så koselig med gave :-) Satse på å være heldig :-)

    SvarSlett
  2. Siden det er min 40 års dag da så satser på litt hell og lykke.

    SvarSlett
  3. Siden det er min 40 års dag da så satser på litt hell og lykke.

    SvarSlett
  4. Føler nesten det blir adventstid helt til treffet jeg. Advent = ventetid. Og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :-)

    Ønsker alle en god og kreativ desember ♥

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg enormt mye til treffet! Ønsker dere alle en herlig desember!❤️
    Mvh Erun

    SvarSlett
  6. Flott gave, er gjerne med på trekningen av den 😀

    SvarSlett
  7. Gjerne med på trekningen ja, gleder meg allerede masse til treffet!

    SvarSlett
  8. Vi gleder oss enormt til treffet! Alltid like koselig å delta, og møte andre som er like scrappegale som oss sjøl ;D

    Med store juleklemma fra
    Ida og Inger Finnstø

    SvarSlett
  9. Så snill dåkker e ��❤ krysse fingran her å����

    SvarSlett
    Svar
    1. Husk å melde deg på og betale for treffet fpr å være med i trekningen! :)

      Slett
  10. Adventstiden er forbi, og julefreden har senket seg. Jeg gleder meg til treff��❤️

    SvarSlett
  11. Så kjekt da. Vi gleder oss til å være med denne gangen også. Linn og Maja (og kanskje Amalie én dag).

    SvarSlett
  12. Gleder meg til treff og en helg med dere❤️

    SvarSlett
  13. Krysser fingrene :-D og gleder meg til treff! Satser på et bedre scrappeår 2016 enn 2015 var ;-)

    SvarSlett