søndag 30. november 2014

Adventstid, påmelding og premiekos

Idag er det første søndag i advent - og alle hjerter gleder seg.


Vi minner om at alle som har meldt seg på og betalt treffavgiften
innen i morgen (dere har til kl 24 mandags kveld) er med i trekningen
av en koselig premie fra oss i Scrapp med hjertet.
All påmelding skal skje på mail.
Har dere betalt en av de siste dagene, eller betaler idag,
send oss en mail med utskrift av innbetalingen, da den nok ikke
registreres hos oss før etter noen dager.
Vi trekker og annonserer en vinner på tirsdag.

Siden det er så koselig med gaver, og dere alle fortjener noe
ekstra hyggelig i denne søte førjulstid,
har vi også laget en slags adventskalender til dere :)

Vi har tre give-aways vi skal dele ut i desember.
Den første neste søndag (2. søndag i advent),
den neste 3. søndag i advent og den siste 4. søndag i advent.

Det eneste dere trenger å gjøre for å være med i 
trekningen, er å skrive en kommentar i 
kommentarfeltet til adventsinnleggene våre:)
Så legg igjen en kommenter under dette innlegget,
og dere er med i den første trekningen!

Kommentarene må være skrevet innen
lørdagen etter at innlegget er lagt ut.
Fristen for å kommentarene til dette innlegget er altså
lørdag  6. desember kl. 24.00.
Søndag 7. desember trekker vi den første vinneren,
og man kan kommentere på nytt og være med i neste trekning.

Da håper vi dere er med oss i adventstiden!

Vi ønsker dere en fortsatt riktig god første søndag i advent.

Klemmer fra Camilla og Astrid

17 kommentarer:

  1. Så koselig med adventsgive away :)

    SvarSlett
  2. Så spennende og koselig ��

    SvarSlett
  3. Gleder meg allerede :) Har betalt i dag og sendt mail så jeg rekker den trekninga også ;D

    SvarSlett
  4. Dåkker e no bra snill:) kos dåkker i adventstiden:)

    SvarSlett
  5. Så koselig :) Kos dere i adventstiden:)

    SvarSlett
  6. Så koselig! Må få meldt mæ på treffet snart. ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke så kjempemange plasser igjen - fort deg å melde deg på:) Betaler du innen i dag er du med i trekningen av overraskelsespremien vår ;)

      Slett
  7. Ønsker dere også en god adventstid :-)

    SvarSlett
  8. Koselig at det skjer noe på bloggen, er ikke på face, så faller nok litt ut der..
    Ønsker dere ei god adventstid og gleder meg sinnsykt til treffet i mars!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kommer til å skje mer på bloggen nå fremover :) Så utrolig moro å høre at dere gleder dere.

      Slett
  9. Flott med advents giveaway, jeg er med :-)

    SvarSlett
  10. Koselig med "advents-kalender", så blir det litt spenning fremover her for meg også. :-)

    SvarSlett
  11. Så koselig med adventskalender! :) Jeg hiver meg gjerne med på den :)

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Da rakk jeg akkurat å kommentere her før fristen går ut :) Adventskalender er jeg med på. <gleder meg til treffet :)

    SvarSlett