lørdag 23. februar 2013

Vinner av utfordring #2 og siste utfordring før treffet :)

Det kom inn flere flotte bidrag på tampen denne gangen - moro å se hva dere lager! Tusen takk for deltakelsen, jenter:)

Nå er dere sikkert spente på hvem som har vunnet også? 
Vi har trukket en heldig vinner:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

(må jo gjøre det litt spennende? Hihi)


Vi tar kontakt med deg om premien din Helle:)

***

Så til ny utfordring - siste før treffet!

Denne gangen er oppgaven:

 mist/spray + washi-tape + diecuts

Det trenger ikke være Glimmer Mist, men en type spray. Det kan være én eller flere diecuts (utstansede elementer fra puncher eller stansemaskin).

Frist for innlevering: innsjekking på treffet 16. mars.

Bidragene til denne utfordringen skal ikke sendes inn, men tas med på treffet. De skal være laget klare før dere kommer og fremvises ved innsjekking. Husk å levere inn i cellofanpose (gjelder LO/kort). Dere får da et lodd hver og vi trekker en heldig vinner litt senere:)

Vi har laget hvert vårt inspirasjonsbidrag til utfordringen. Vi har begge laget LOer denne gangen, men det er ikke et krav til dere til utfordringen. Dere kan lage hva dere vil bare dere bruker spray, washi og diecuts.






Da håper vi dere kaster dere på ufordringen! 
Vi gleder oss til å se prosjektene deres.

NB: Siden denne utfordringen avsluttes på treffet blir det kun mulig å delta for de som skal være med på treffet.

3 kommentarer:

  1. Jippi,jeg vant :)
    Tusen takk,og om det.er mulig så gleder jeg meg enda mere til treffet !
    -Helle-

    SvarSlett
  2. Å så fin oppgave :) Skal se om jeg rekker å være med på denne. Håper oppgavene til treffet kommer ut snart så jeg får pakket neste helg da jeg reiser bort dagene før treffet :) Planen i år er i å IKKE ha med meg hele beholdninga ;)

    SvarSlett
  3. Splendid Article, there are being reading this web site recent days and nights but now document used your time to thank you for a records youre the one discussing around.
    Cardsharing Server | Best cardsharing | Cccam Server

    SvarSlett