søndag 23. desember 2012

4.adventssøndag vinnere

Da er det kvelden før kvelden og det er tid for å trekke de siste to vinnerne!

Det har virkelig vært koselig for oss å sitte å følge med på alle kommentarene som er kommet inn, 
vi er så glade for alle sammen som har deltatt!

Så over til vinnerne av adventsgavene den 4.søndag i advent :)

Vi har latt random generatoren plukke ut to heldige -
og vinnerene av vår andre advents give-away er....


**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*


og...


**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*

Erun!

Gratulerer begge to!

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig god jul! 



4 kommentarer:

  1. Wow, d va en hyggelig overraskelse! E d bare å stikke innom butikken da? Tusen, tusen takk!

    SvarSlett
  2. Gratulerer begge to og god jul til alle sammen :-)

    SvarSlett
  3. Siden det har vært juleferie har vi ikke fått ordnet de siste pakkene klare til henting, men fra onsdag 2.januar kan dere to heldige hente overraskelsene deres på Bokhuset Libris på Jekta:)

    SvarSlett
  4. Åh, så bra! Her var noe jeg ikke hadde fått med meg i julefeiringa! ;)
    Kommer innom etterhvert jeg, Camilla - må få fylt opp med noen "remedier" så jeg kommer så snart jeg får muligheta ;)

    SvarSlett