søndag 16. desember 2012

3.adventssøndags vinnere og neste "luke"

Da er det en liten uke igjen til julekvelden og det er på tide med en ny runde med adventsgaver!

Hver søndag i advent deler vi ut to førjuls-giveaways. Det eneste man trenger å gjøre for å være med i trekningen er å skrive en liten kommentar i kommentarfeltet under innlegget her.

Dere kan kommenntere til og med neste lørdag (22. des), og vi annonserer vinnerne lille julaften!

Så over til vinnerne av adventsgavene den 3.søndag i advent :)

Vi har latt random generatoren plukke ut to heldige -
og vinnerene av vår andre advents give-away er....


**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*


og...



**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*

Vibeke!

Gratulerer begge to!

Da håper vi dere har lyst å være med på siste runde, og fortsatt god advent til dere alle. 


14 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige! Ikke lenge igjen til jul nå - ha ei fortsatt fin adventstid! Tvi tvi for neste trekning! God 3. søndag i advent! :-)

    SvarSlett
  2. Hurra!!!
    Kjempeartig å vinne:)
    Jeg ønsker dere alle en flott 3 søndag i advent!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  3. Gratulerer begge to. hiver meg gjerne med i neste runde også :-)

    SvarSlett
  4. Ha en fin adventstid :) Og fortsatt fin 3 søndag i advent :)
    Klemmer fra Lena

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til de to vinnerne! Sniker meg med på neste runde og jeg. Ha en fortsatt flott 3. søndag i advent.

    SvarSlett
  6. Gratulerer til dere begge !
    Nyt søndagen :-)
    Krysser fingrene for neste trekning

    -Helle-

    SvarSlett
  7. Gratulerer til de to vinnerene :) Nå går tida fort, tenk at det allerede er 3 tente lys. Kos dere alle i innspurten!

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne!!!!
    Blir gjerne med på neste trekning:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  9. Koselig :) Og god 3.søndag i advent :)
    Og grattis til vinnerene :D

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinnerene! :)
    Og er gjerne med på neste runde. :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer til begge to. jeg er gjerne med på en runde til. Kan jo ikke gi opp håpet??

    SvarSlett
  12. Grattis! Er gjerne med på neste runde!

    SvarSlett
  13. Gratulerer til vinnerne :) Nå begynner jeg virkelig å glede meg til bursdagen min i mars...! Vet iallfall hvor DEN skal feires!! Thi hi ;)

    SvarSlett